۱۳۸۹ مهر ۷, چهارشنبه

اوباما، ناقضان حقوق بشر را شامل تحریم کرد!

هشت نفر از افرادی که بیشترین موارد نقض حقوق بشر را مرتکب شده‌اند، شامل تحریم شدند. این هشت نفر که به دست داشتن در "نقض جدی حقوق بشر و آزار مردم ایران" در جریان حوادث پس از انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری متهم شده اند، عبارتند از: محمدعلی جعفری (فرمانده کل سپاه پاسداران)، صادق محصولی (وزیر رفاه فعلی و وزیر سابق کشور)، غلامحسین محسنی اژه ای (دادستان کل کشور و وزیر سابق اطلاعات)، سعید مرتضوی (دادستان سابق عمومی و انقلاب تهران)، حیدر مصلحی (وزیر اطلاعات)، مصطفی محمد نجار (وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی)، احمدرضا رادان (جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی) و حسین طائب (معاون اطلاعات سپاه پاسداران و فرمانده سابق نیروی بسیج).
وزارت دارایی آمریکا اعلام کرده است که افراد تحریم شده، مشمول محدودیت های مسافرتی و انسداد دارایی ها می شوند.

۷ نظر:

  1. بازم خوبه یک آفرین به این اوباما

    پاسخحذف
  2. درود بر تو دوست گرامی
    با نوشتاری در مورد {مغالطات} بروزم.
    منتظر حضور گرم و دیدگاه با ارزشت هستم.
    بدرود
    جاوید باد ایران
    زنده باد آزادی
    نابود باد استبداد(از هر نوع)

    پاسخحذف
  3. سلام دوست خوبم
    دست اوباما درد نکنه

    پاسخحذف
  4. در شهر اگر كه خلاف كار پست گیرند
    باید كه هرانچه هست .............. گیرند
    حالا ایران شده بیابان و كهنه كفش .. در بیابان نعمت است ..

    پاسخحذف
  5. درود

    کشورهای خارجی و سیاستمدارانشون تا زمانی که کاری براشون سود نداشته باشه انجامش نمیدن و من شکی ندارم که این کار پشت پرده برای آمریکایی ها یک سودی داره.

    حقوق بشر در دست خارجی ها و غربی ها تنها یک ابزاره وگرنه اصلا براشون مهم نیست که یک حکومتی آدم بکشه و با شهروندانش چیکار کنه.

    پیروز باشی. پاینده ایران

    پاسخحذف
  6. سلام دوست خوبم
    لطفا لینکم رو اصلاح کن بذلر 20
    منتظر حضور سبزت هستم

    پاسخحذف
  7. سلام دوست خوبم من دوباره فیلتر شدم اما استوار تر از گذشته با همراهی شما دوستان هستم ممنون میشم اگه لینکمو اصلاح کنینWww.iranmanvmab.blogspot.com

    پاسخحذف